משלוח חינם בקנייה מעל ל-300₪

 

תנאי שימוש באתר הזמנות קופי קולצ'ר ישראל

מבוא

אנא הקפד לעיין בתנאי השימוש הללו לפני שימוש באתר ההזמנות.

כל שימוש באתר (לרבות רישום ו/או הפעלה של אתר ההזמנות) ו/או כל פעולה אחרת בשירותי האתר ההזמנות ו/או בקשר לאתר ההזמנות, מהווים הסכמה לתנאי השימוש המפורטים בתקנון זה (להלן "התקנון"), ללא כל הגבלה או הסתייגות. התחייבות זו מהווה הסכם מחייב בינך לבין קופי קולצ'ר ישראל בע"מ, ח.פ.516967171 (להלן "ק.ק ישראל").

לכן, אם אינך מסכים עם תנאי מתנאי התקנון, אנא חדל באופן מיידי מלעשות כל שימוש באתר ההזמנות זה ובשירותים המוענקים במסגרתו.

השימוש באתר ההזמנות של " ק.ק ישראל ", לרבות התכנים והשירותים המוצעים בו, ובכל חלק מהם (להלן ביחד "השירותים") כפוף לתקנון זה.

נשים יקרות – התקנון מנוסח בלשון זכר, מטעמי נוחות בלבד, אך פונה לגברים ונשים כאחד.


השימוש באתר ההזמנות כפוף, כמובן, גם לכל הוראות הדין, וכן לכל תנאי התקנון המחייבים, ככל שקיימים, של Google Play.

הפרה של תנאי התקנון עשויה להביא להפסקת אפשרות השימוש באתר ההזמנות, נקיטת הליכים משפטיים ו/או שימוש באמצעים משפטיים אחרים, בין על ידי ק.ק ישראל ובין על ידי כל רשות מוסמכת. לטובת כולנו – אנא הקפד לקיים את הכללים.

הענקת הרישיון

בכפוף לתנאי תקנון זה, ק.ק ישראל מעניקה למשתמש באתר ההזמנות, רישיון מוגבל בזמן, הניתן לביטול (לפי שיקול דעתה הבלעדי של ק.ק ישראל, לא בלעדי, בלתי ניתן להעברה, ללא זכות מתן רישיונות משנה, לעשות שימוש אישי ולא מסחרי בשירותי באתר ההזמנות, המפורטים בתקנון זה, ובהתאם לתנאים האמורים בתקנון זה.

אתר ההזמנות והמידע שבו פתוחים לשימושך במצבם כפי שהוא ("AS IS").

השירותים באתר ההזמנות

באתר ההזמנות מכיל מידע מסוגים שונים, שעשוי להשתנות מעת לעת. כמו כן מאפשר באתר ההזמנות ביצוע הזמנת מוצרים מהאתר של ק.ק ישראל בלבד. לצורך ביצוע ההזמנות ייאסף ויישמר מידע שלך, שהוא מידע פרטי, כמפורט במדיניות הפרטיות שלנו בסעיף ‎8 להלן.

 

ק.ק ישראל שומרת לעצמה את הזכות לשנות ולעדכן את אתר ההזמנות מעת לעת, בכל דרך שהיא, לרבות שינויי תוכן ו/או עיצוב, הסרת קישורים, הוספת אפשרויות שימוש, הסרתן וכן כל שינוי אחר, וכל זאת ללא כל צורך בהודעה מראש, לרבות חסימת אפשרות השימוש באתר ההזמנות, הגבלת הגישה, הורדת חלקים מאתר ההזמנות, הגבלת הפריטים הניתנים להזמנה, ואפילו ביטולו של אתר ההזמנות כולו. כל שינוי כאמור יכנס לתוקפו מיד עם פרסומו באתר ק.ק ישראל, והנך מסכים לכך ומוותר על כל טענה כנגד ק.ק ישראל בקשר לכך ולא תהיה לך כל טענה כלפי ק.ק ישראל בקשר לכך.

יתכן שיהיו באתר ההזמנות, מעת לעת, קישורים לאתרים חיצוניים, קהילות, פורומים, צ'אטים ועוד. שירותים אלו נועדו כשירות למשתמשים באתר ההזמנות. ק.ק ישראל אינה אחראית לאתרים המקושרים, לתכנים המוצגים בהם, לאיכות השירות הניתן בהם ו/או לנתונים ולמידע המוצגים בהם. אין בעצם הקישור כדי להעיד על איכות הקישור או אמיתות התוכן בקישור זה, ומידע זה מוצג כשירות בלבד. ק.ק ישראל אינה מתחייבת לערוך כל פיקוח או עריכה על התכנים, והיא אינה יכולה ולא תהיה אחראית בכל דרך שהיא לתכנים או לתקינות הקישורים הללו.

אמצעי תשלום – ביצוע רכישות באמצעות אתר ההזמנות יתאפשר באמצעות כרטיס אשראי שהונפק בישראל או באמצעות תשלום במקום האיסוף, בהתאם לתנאים המפורטים להלן. אמצעי התשלום המאושרים לשימוש באתר ההזמנות, עשויים להשתנות מעת לעת.

המידע והתוכן הנמסרים באתר ההזמנות, וכן תוצאות של בדיקות שונות, בדיקות מעבדה וסקרים, אינם באחריות ק.ק ישראל. אתר ההזמנות מוצע לציבור במצבו כמות שהוא ("AS IS"). ק.ק ישראל עושה מאמצים ניכרים כי המידע יהיה עדכני ומדויק, אולם יתכן שהמידע לא יהיה שלם או שנפלו בו טעויות. ק.ק ישראל אינה אחראית לאי דיוקים או לטעויות שנפלו ביחס למידע.

מבצעים משתנים: מעת לעת, ועל פי שיקול דעתה רשאית ק.ק ישראל להודיע על מבצעים למשתמשי אתר ההזמנות בלבד. תקנון מבצעים אלו יפורסם גם הוא, ויהווה חלק מתקנון זה.

לעיתים, מסיבות שאינן תלויות בנו, תתכנה הפסקות ופגיעות באיכות השירות (לדוגמא, אולם לא בלעדית – במקרה של הפסקת חשמל בחנות ק.ק ישראל). אנו מתנצלים על הפרעות כאלו, ונעשה מאמץ כדי שלא יקרו. יחד עם זאת, לא נוכל לשאת באחריות כלשהי כתוצאה מאירועים כאלו.

השימוש באתר ההזמנות ובמידע שבו באמצעות ציוד קצה כלשהו הוא על אחריות המשתמש בלבד. ק.ק ישראל לא תהיה אחראית לכל נזק מכל סוג שהוא שיגרם בקשר עם השימוש באתר ההזמנות, תכניו ו/או השפעתם על כל ציוד קצה, לרבות תוכנה, חומרה או כל ציוד אחר שבאמצעותו נקלטו.

ק.ק ישראל שומרת לעצמה את הזכות לסרב להעניק גישה לאתר ההזמנות או לכל חלק ממנו לכל משתמש, על פי שיקול דעתה הבלעדי וללא כל התראה מוקדמת.

החשבון שלך

על מנת להשתמש באתר ההזמנות יש ליצור חשבון אישי. במהלך יצירת החשבון האישי, יש לבחור בשם משתמש ובסיסמה, שיאפשרו להיכנס לחשבון.

בשלב זה, שם משתמש וסיסמה אלו מאפשרים כניסה דרך אתר ההזמנות בלבד. יתכן שבעתיד תתאפשר גישה לחשבון האישי דרך צדדים שלישיים (למשל דרך ספקים אחרים, דוגמת פייסבוק ואחרים).

הנך האחראי הבלעדי לכל פעולה בחשבונך, לשימוש בסיסמה ובשם המשתמש שלך (כולל שימוש בלתי מורשה), לשמירת הסודיות של סיסמתך ולקיום הוראות צד שלישי כלשהו, ככל שתתאפשר גישה כאמור. אם יש לך סיבה כלשהי לחשוד כי זר כלשהו גילה את סיסמתך או שהתרחשה גישה לא מורשית לחשבונך באתר ההזמנות, הנך נדרש להודיע על כך ק.ק ישראל באופן מיידי ולשנות את סיסמתך.

בהגדרות האבטחה של אתר ההזמנות ביכולתך לבחור האם אתר ההזמנות יזכור את שם המשתמש והסיסמה שלך או לחלופין, האם תתבקש להזין שם משתמש וסיסמה בכל כניסה לאתר ההזמנות.

בנוסף, דורש אתר ההזמנות הזנת אמצעי תשלום שבאמצעותו בכוונתך לשלם בעבור המוצרים שהזמנת. במועד זה, כאמור לעיל, אמצעי התשלום האפשריים באתר ההזמנות הם כרטיס אשראי שהונפק בישראל בלבד. בהגדרות האבטחה של אתר ההזמנות, ניתן לבחור האם אתר ההזמנות ישמור את פרטי אמצעי התשלום שלך.

ברירת המחדל של הגדרות האבטחה האמורות לעיל היא במצב כבוי וניתן להפעילן לפי בחירתך.

הזמנות

כאמור, בכפוף לתנאי תקנון זה, תוכל לעיין בתפריט וברשימת המוצרים הנמכרים, ואף לבצע הזמנות באמצעות אתר ההזמנות. ההזמנה תמתין לך בנקודת האיסוף בו בחרת. נדגיש, כי יתכן שלא כל המוצרים הנמכרים בסניף יהיו ברי הזמנה באמצעות אתר ההזמנות.

המוצרים שהזמנת יוכנו אך ורק לאחר השלמת ההזמנה וביצוע התשלום, וימתינו לך בנוקדת האיסוף בו בחרת.

 

שעות ההאספקה –בהתאם לשעות השליח של חברה חיצונית איתה ק.ק ישראל עובדת עם.

זמן ההמתנה אליו אנו מתחייבים מרגע ההזמנה היינו עד חמישה ימי עסקים

 


מחירים: המחירים של המוצרים יהיו בהתאם למחירם המופיעים באתר. כל מחירי המוצרים נקובים בשקלים חדשים וכוללים מע"מ. ק.ק ישראל אינה גובה מן המשתמשים באתר ההזמנות דמי שימוש או כל תשלום אחר בגין השימוש באתר ההזמנות. המחירים עשויים להשתנות מעת לעת, בכפוף לשיקול דעתה הבלעדי של ק.ק ישראל.


כשרות: המוצרים בהשגחת רבנות גוש עציון מהדרין.

מלאי: עם השלמת ההזמנה, תשלח ההזמנה אל החנות לשם הכנתה. לעיתים, המלאי והזמינות של חומרי גלם אינם מאפשרים ביצוע ההזמנה או ביצוע הזמנה במלואה, ועל כן לא ניתן יהיה לספק את המוצרים שהוזמנו. אם לאחר ביצוע הזמנה התברר כי מוצר כלשהו אזל, תינתן לו האפשרות לבחור בין קבלת מוצר חלופי ושווה ערך לבין השבת מלוא הסכום ששולם.

התשלום: מבוצע ישירות לחשבון של החנות עם מערכת סליקה מאובטחת.

ביטול עסקה: לא חלה זכות ביטול על הזמנה שאושרה, מטעמים המנויים בחוק הגנת הצרכן, למעט במקרה של פגם במוצר, אי התאמה או אי אספקה. בעת ביטול עסקה עקב פגם או אי התאמה, או כל הפרה אחרת על ידי נותן השירות, לא ייגבו דמי ביטול, כספך יושב לך לכל המאוחר תוך 14 ימים מקבלת הודעת הביטול, על חשבון נותן השירות.

שירות הלקוחות שלנו עומד לרשותך בטלפון 0523089340 בימים א-ה' בין השעות 09:00 – 17:00, ובפניה דרך האימל: moshekalker@gmail.com.

הגבלות ואיסורים

השימוש המותר באתר ההזמנות הוא אך ורק שימוש אישי, שאינו מסחרי, וזאת בכפוף לתנאי תקנון זה.

כפועל יוצא מכך, הנך מתחייב שלא לעשות באתר ההזמנות כל שימוש למעט השימושים הברורים והמידיים שלשמם יוצר.

מאחר שהשימוש הוא אישי, הוא מותנה בשימוש בפרטים אישיים מהימנים שלך בלבד. אין לעשות שימוש באתר ההזמנות תוך נטילת זהות בדויה ו/או התחזות לאדם אחר. אין לעשות באתר ההזמנות כל שימוש אחר שאינו שימוש אישי פרטי, לרבות שימוש מסחרי לשם הפקת רווח (ובכלל זה, למשל, על ידי פרסום מוצר או שירות או הצעות מכר, הפצת "מכתבי שרשרת", משלוח דואר זבל או spam וכו').

אין לעשות באתר ההזמנות כל שימוש בלתי חוקי, או שימוש למטרה בלתי חוקית או לעודד כל אחר לעשות שימוש בלתי חוקי באתר ההזמנות או כל פעילות אחרת בניגוד לכל דין.

יש להימנע מפגיעה כלשהי באתר ההזמנות, בעיצובו, בתכניו ו/או בקישורים הנמצאים בו, לרבות בדרך של שיגור תוכנות או קבצים מזיקים או זדוניים (לרבות וירוסים, תוכנות נוזקה (malware) ו/או תוכנות ריגול (spyware)) או כל מידע או תוכנה שעלולים לפגוע או להזיק באתר ההזמנות ו/או למשתמשים אחרים ו/או לפגוע באפשרות השימוש בו, לרבות בדרך של שינוי, זיוף או מחיקה של מידע.

אין לעשות באתר ההזמנות כל שימוש פוגעני ו/או מזיק ל ק.ק ישראל ו/או לכל צד שלישי אחר. בכלל זה, אין לעשות שימוש בכל נוזקה, רוגלה או וירוס, העלולים לפגוע באתר ההזמנות.

איסור על העתקה – חל איסור על העתקה בכל דרך, לרבות שיכפול, שעתוק, העתקה ישירה ו/או עקיפה וכו' של תכנים שמופיעים באתר ההזמנות, בין שנמסרו על ידי ק.ק ישראל ובין המופיעים בקישורים הכלולים באתר ההזמנות, כן חל איסור לבצע כל העתקה ישירה ו/או עקיפה של כל טכנולוגיה שבה נעשה שימוש במסגרת אתר ההזמנות. כמו כן, חל איסור על מכירה, השכרה, הפצה, הצגה, שידור של תכנים באתר ההזמנות ו/או של תכנים שהועתקו ממנו או בכל דרך אחרת.

איסור על הכנסת שינויים – חל איסור מפורש על הכנסת כל שינוי באתר ההזמנות, תכניו ו/או טכנולוגיה שבה נעשה שימוש במסגרתו.

הוראות פרק זה יפורשו באופן המרחיב את הפעילויות האסורות באתר ההזמנות.

פרטיות, אבטחת מידע, ומאגר מידע

פרטיות המשתמשים באתר ההזמנות חשובה לנו. אנחנו מספקים מידע זה לגבי מדיניות הפרטיות שלנו כדי לשפר את ההגנה על הפרטיות שלך.

השימוש באתר ההזמנות כפוף ומותנה בהסכמתך למדיניות הפרטיות המפורטת להלן. ככל שאינך מסכים לאיזה מתנאי מדיניות הפרטיות, נא הפסק כל שימוש באתר ההזמנות באופן מיידי.

יודגש כי אינך חייב לתת הסכמתך למסירת ו/או איסוף ו/או הפקת המידע, וכי בכל שימוש באתר ההזמנות, הנך מסכים מרצונך, למתן מלוא המידע כאמור, לכל שימוש בו ולהעברתו, והכל כמפורט במדיניות הפרטיות ובתקנון זה.

מדיניות פרטיות זו חלה על כל צפייה ו/או שימוש באתר ההזמנות, ועל כל עניין הקשור באתר ההזמנות.

הנך מסכים לכך שק.ק ישראל תאסוף מידע בקשר אליך, פרטיך האישיים, השימוש באתר ההזמנות, רכישותיך בק.ק ישראל וכל נתון נוסף כמפורט בתקנון זה, וזאת בין אם יימסר באופן ישיר על ידיך, ובין אם יתקבל או יופק באופן עקיף בעקבות רכישות או פעולות שתבצע (להלן "המידע").

איזה מידע אנחנו אוספים:


אנו אוספים את שמך, מקום מגוריך, אימל ומספר הטלפון שלך (לפניות).

לשם ביצוע התשלום יש להזין פרטי כרטיס אשראי וכל נתון אחר שיידרש על ידי החברה הסולקת.

אנו נשמור פרטי הזמנות קודמות שלך, לרבות נתוני מיקום, ובין היתר נשתמש בנתונים אלה בכדי להציע לך לבחור בהזמנתך הקודמת בעת שתשתמש באתר ההזמנות שוב.

כמו כן, אנו ננהל קובץ רישום (Log), שמכיל מידע על כתובות פרוטוקול אינטרנט (IP), מידע על דפדפנים, מכשירים, ספקי שירות אינטרנט, דפים מפנים/דפי יציאה, סוגי פלטפורמות, גרסאות אפליקציה, חותמות תאריך/שעה ומספר לחיצות ומיקום בדף.

פרטי התשלום:

התשלום מבוצע באמצעות כרטיסי אשראי, לתשלום ישיר.

נתוני כרטיס האשראי שלך אינם נשמרים באתר ההזמנות, וכן כל פרט אחר על אמצעי התשלום (כגון – מספר ת.ז. לאימות).

כל פרטי התשלום נשמרים מוצפנים ומאובטחים על ידי חברת אבטחה נפרדת, שמאבטחת את התשלומים (וזה תפקידה היחיד באתר ההזמנות). תנאי האבטחה עומדים בתקני PCI-DSS.

יחד עם זאת, אם תבחר בכך, תוכל לאפשר לשמור את נתוני הזיהוי של אמצעי התשלום לצורך הזמנות עתידיות. כך לא תזדקק להזין את פרטי כרטיס האשראי בכל טעינה של ק.ק ישראל קרדיט או תשלום. גם נתונים אלו, אם יישמרו, ישמרו מוצפנים ומאובטחים על ידי חברת אבטחה נפרדת, כאמור לעיל.

מה אנחנו עושים עם המידע

אנו נשתמש במידע שנצבר אצלנו כדי לנתח מגמות, לנהל את השירות, לעקוב אחר תנועת משתמשים באופן מצטבר, לאבחן בעיות בשרתים, ולאסוף מידע דמוגרפי נרחב לשימוש מצטבר.

אנו משתמשים גם בכלי שירות למעקב המשתמש בקובצי יומן רישום כדי לנתח תנועות משתמשים, לשמור כתובות IP לצרכים סטטיסטיים ולנתח חשדות לפעילות לא חוקית.

יתכן ובעתיד, נשתמש במידע על מנת להציע לך הצעות מותאמות בהתאם להעדפות שלך.

מסירת פרטים ונתונים אחרים אודותיך באמצעות אתר ההזמנות מהווה הסכמה מטעמך ל ק.ק ישראל לשמירת הנתונים הללו ואגירתם, וכן לעשות בנתונים אלו כל שימוש כאמור לעיל, וכל שימוש עתידי לשם מתן שירותים, לרבות העברת המידע לצדדים שלישיים.

מסירת פרטים אישיים ונתונים אחרים כאמור לעיל, מהווה גם הסכמה להיכלל במאגרי מידע של ק.ק ישראל. ובפרט, הנך מסכים כי מאגרי המידע ישמשו את ק.ק ישראל וכן חברות אחרות הקשורות עמה לפרויקטים שונים על פי שיקול דעתה של ק.ק ישראל, לרבות דיוור ומשלוח הודעות, בלא צורך בהסכמה נוספת כלשהי של המשתמש. ניתן לבקש בכל עת להסיר את פרטיך ממאגרי המידע של ק.ק ישראל, ומהודעות הדיוור שלה.

ק.ק ישראל תהיה רשאית, בנוסף לאמור לעיל, לעשות כל שימוש במידע (בין בעצמה ובין באמצעות צדדים שלישיים) למטרות ניתוח ומסירת מידע סטטיסטי לצדדים אחרים, לצרכי כריית מידע, לזיהוי מגמות והרגלי צריכה, וכן למטרות מסחריות ולצרכי פרסום ושיווק של ק.ק ישראל.

הנך מסכים לכך שלמטרות המפורטות במדיניות הפרטיות כאמור בתקנון זה, ק.ק ישראל רשאית להעביר את המידע לחברות ו/או גופים נוספים, בישראל ו/או מחוץ לגבולות ישראל, וגופים וגורמים אלה יהיו רשאים להשתמש במידע שהועבר אליהם לאותן מטרות שמפורטות במדיניות הפרטיות כאמור בתקנון זה – קרי למטרות מתן השירותים באמצעות אתר ההזמנות, למטרת מתן שירותים עתידיים ו/או למטרות מסחריות, פרסומיות ו/או שיווקיות של ק.ק ישראל. בכל מקרה, ק.ק ישראל לא תישא באחריות מכל מין וסוג שהם, בגין כל שימוש של צדדים שלישיים במידע כאמור.

בלי לגרוע מכלליות האמור לעיל, פרטים שתמסור עשויים להימסר לידי צד שלישי (מעבר לאמור לעיל), ככל ק.ק ישראל תחויב לכך בהתאם לכל דין או על ידי כל רשות או במקרה של נקיטת הליכים משפטיים (לרבות התראות בגינם) כנגד ק.ק ישראל להלן. מעבר לכך ולמפורט לעיל, יועברו פרטים שתמסור אך ורק לצרכי מתן השירותים הניתנים ב
ק.ק ישראל (כגון – לחברת האשראי לשם ביצוע התשלום). לידיעתך, לעיתים אנו נעשה שימוש בקבלני משנה ו/או בנותני שירותים על מנת לשדרג את מערכת אתר ההזמנות ולשפר את השירותים הניתנים באמצעותו. כמו כן, יתכן שהמידע הנאגר כתוצאה מהשימוש באתר ההזמנות, ישמר בשרתי מידע בענן ו/או יועבר אל מחוץ לגבולות ישראל. בכל מקרה, אנו עומדים על כך, כי במקרים אלו מידע שאינו דרוש לשם ביצוע השירותים לא יועבר לקבלני המשנה ונותני השירותים, וכן, כי כל מידע שהועבר לגורמים אלו, יושמד לאחר סיום ההתקשרות.

אנו שומרים לעצמנו את הזכות לעשות שימוש בפרטיך האישיים על מנת ליצור עמך קשר בכל הנוגע לשירות שקיבלת בסניף, לשלוח אליך הודעות שיווקיות וכן להציע לך מוצרים דומים לאלו שרכשת בעבר או לעדכן אותך על מוצרים חדשים. הנך רשאי בכל עת לפנות ל ק.ק ישראל, בהודעה בכתב למייל המופיע בדרכי התקשרות ולבקש להפסיק לקבל הודעות שיווקיות.

כמו כן, כאמור, אנו שומרים לעצמנו את הזכות לעשות שימוש במידע שנאסף על מנת ללמוד על רצונותיהם והעדפותיהם של לקוחותינו.

כל המידע יישמר ויוחזק במאגר/י המידע של ק.ק ישראל.

בהתאם לחוק הגנת הפרטיות, תשמ"א-1981 ("חוק הגנת הפרטיות"), כל משתמש באתר ההזמנות, זכאי לעיין בעצמו או באמצעות בא כוחו שהורשה לכך בכתב, או על ידי אפוטרופוס, במידע שנאסף אודותיו במאגר המידע של ק.ק ישראל (ככל שנאסף). יובהר כי אין אפשרות לעיין במידע שאינו מזוהה (דהיינו, מידע שנאסף ו/או נשמר, ללא זיהוי ספציפי).

משתמש באתר ההזמנות שמעוניין כי מידע בקשר אליו יימחק ממאגר המידע של ק.ק ישראל, מוזמן לפנות בכתב ל ק.ק ישראל בפקסימיליה ו/או בכתובת הדואר האלקטרוני ו/או במכתב לתיבת הדואר אשר פרטיהם מופיעים בסעיף פרטי התקשרות.

לאחר קבלת דרישה למחיקת מידע בקשר למשתמש באתר ההזמנות, ק.ק ישראל תמחק את המידע ממאגריה, ותמסור על כך הודעה למבקש המידע בתוך 30 ימים. זאת בכפוף לכך, שבכל מקרה, מידע הדרוש ל ק.ק ישראל לשם ניהול עסקיה, לרבות תיעוד פעולות מסחריות ואחרות, יוסיף ויישמר על ידי ק.ק ישראל (אך לא ישמש עוד לצורך פניות למשתמשים באתר ההזמנות). מובהר, כי לא ניתן להעניק שירותים באתר ההזמנות ללא מסירת מידע, ועל כן מחיקת המידע תוביל להפסקת היכולת לקבלת שירותים באמצעות אתר ההזמנות.

משתמש באתר ההזמנות שעיין במידע אודותיו ומצא שאינו נכון, שלם, ברור או מעודכן, רשאי לפנות בכתב ל ק.ק ישראל בבקשה לתקן את המידע. אם ק.ק ישראל תסרב לבקשה, תימסר על כך הודעה למשתמש, בהתאם לתקנות הגנת הפרטיות.

אבטחת מידע

איננו עושים כל שימוש בפרטים של אמצעי התשלום שהעברת, אלא לביצוע התשלום ואיננו מעבירים אותו לכל גורם נוסף זולת לצורך זה (למעט לחברת אבטחת האשראי כאמור). אנו עושים כל מאמץ על מנת למנוע כניסה לא מורשית למאגרי המידע שלנו.

כאמור, נתוני האשראי מאובטחים בנוסף בנפרד ממערכת אתר ההזמנות על ידי חברת אבטחה ייעודית לעניין זה.


שינויים במדיניות הפרטיות

כאמור, אנו רשאים לעדכן את מדיניות הפרטיות כאמור בתקנון זה מעת לעת לפי שיקול דעתנו. מומלץ לעיין באופן יזום, מעת לעת בתקנון זה ובמדיניות הפרטיות ולהתעדכן במידע ובשינויים.

קניין רוחני

הבעלות המלאה וכל זכויות הקניין, לרבות כל זכויות היוצרים, כל זכויות הקניין הרוחני (בין אם רשומות ובין אם לאו, בין בישראל ובין מחוצה לה), וכל זכות אחרת באתר ההזמנות ו/או בקשר אליו, על כל רכיביו, נתוניו ותכניו, לרבות בעיצובו, בקוד המחשב, בצילומים, בתמונות ובכל מידע אחר מכל מין וסוג שהם באתר ההזמנות ו/או בקשר אליו (להלן "הקניין של ק.ק ישראל "), מוקנות ותהיינה שייכות באופן בלעדי ל ק.ק ישראל בלבד (או לאותם צדדים שלישיים שהתירו ל ק.ק ישראל לפרסם את המידע מושא זכויות הקניין באתר ההזמנות).

ק.ק ישראל, בין בעצמה ובין באמצעות אחרים מטעמה, תהיה רשאית, לפי שיקול דעתה, לעשות כל שימוש בקניין של ק.ק ישראל, כולו או חלקו, בין במישרין ובין בעקיפין, ואתה מוותר בזאת על, ולא תהיה לך, כל טענה, דרישה ו/או תביעה, מכל מין וסוג שהם, כלפי ק.ק ישראל ו/או מי מטעמה בקשר לקניין של ק.ק ישראל.

בעצם כניסתך לאתר ההזמנות, אתה מסכים ושב ומתחייב שלא לפרסם, להפיץ, להעתיק, לשדר, להציג, לשכפל, לעשות שימוש מסחרי כלשהו, להעתיק, לשנות, לסלף או לפגוע במידע הכלול באתר ההזמנות או בחלק ממנו, ללא הסכמתה הכתובה והמפורשת של ק.ק ישראל לשימוש זה, וכן שלא לעשות כל שימוש במידע כאמור או בחלקים ממנו, בניגוד לאמור בדיני זכויות היוצרים ובאמנות הבינלאומיות הנוגעות לענייני זכויות יוצרים. ק.ק ישראל רשאית להתנות הסכמתה בתנאים ואף לסרב להעניקה לחלוטין, על פי שיקול דעתה הבלעדי.

בלי לגרוע מכלליות האמור לעיל, סימני המסחר המופיעים או הכלולים באתר ההזמנות, הם קניינה הבלעדי של ק.ק ישראל. בשום מקרה אין לעשות כל שימוש בסימנים אלו, לרבות העתקתם או יצירת עותקים מהם לכל מטרה שהיא בלא הסכמתה הכתובה והמפורשת של ק.ק ישראל, ובכפוף לתנאיה (אם וככל שתינתן).

 

מידע תזונתי


יש להתייחס לכל מוצרינו כאילו עשויים להיות בהם חומרים אלרגניים, שכן מוצרינו אינם מיוצרים בסביבה הנקייה מחומרים אלרגניים. מוצרינו עשויים להכיל אלרגנים ממינים שונים, לרבות מוצרי חלב, ביצים, דגים, אגוזים ממינים שונים, בוטנים, חיטה, שיפון, שעורה, שיבולת שועל, סויה ושומשום.

מוצרים ללא גלוטן נמכרים באריזה אטומה. עם זאת יכולים היו להיחשף לחומרים אלרגניים בעת האריזה.

חלק ממוצרינו עלולים להכיל אגוזים, שקדים ו/או בוטנים ממינים שונים, ומומלץ למנוע מילדים עד גיל 5 לצרוך אותם.

הגדרת מוצרים כ"קלים" או כ"דיאט" מתייחסת לערכי הקלוריות במוצר.

לצד הערכים התזונתיים של רוב המנות מופיע ניקוד של שומרי משקל. הניקוד התקבל מחברת שומרי משקל, בהתאם לשיטתה שלה ובאחריותה בלבד, ו ק.ק ישראל אין ולא תהיה כל אחריות בקשר לניקוד כאמור, לרבות בנוגע לתוכנו ו/או לנכונותו.

אחריות כללית בגין פעילות אתר ההזמנות:

אתר ההזמנות מועמד לרשותך במצבו כפי שהוא ("AS IS") וללא אחריות ו/או הבטחה מכל סוג שהוא. ק.ק ישראל אינה נותנת כל הבטחה ולא תישא בכל אחריות בכל הנוגע לאתר ההזמנות.

ק.ק ישראל עושה מאמץ לשמור על תקינות פעילותו של אתר ההזמנות, אך לא מתחייבת אתר ההזמנות יהיה נגיש, ללא כל הפרעה או נטול כל פגם ותקלה או כל גורם מזיק אחר. ק.ק ישראל לא תהיה אחראית לתקלות או שיבושים ברשת האינטרנט או בקווי התקשורת.

ק.ק ישראל תעשה מאמץ, אולם אינה יכולה להתחייב, כי השרתים שעליהם ימצא באתר ההזמנות יהיו נקיים בכל עת מווירוסים ו/או כל גורם מזיק אחר.

לתשומת לבך, השימוש באתר ההזמנות ו/או באתרים או ביישומים הקשורים בו, עלול לחשוף אותך לסכנות הכרוכות בשימוש ביישמונים ו/או בגלישה באינטרנט, ובכלל זאת, חדירה למחשב, וירוסים, תוכנות זדוניות וכדומה.

ק.ק ישראל אינה מבטיחה ו/או נותנת מצג כלשהו בנוגע לשימוש באתר ההזמנות ו/או תוצאותיו של שימוש זה, לרבות אספקה וזמני אספקה ו/או בכל הקשור לדיוק, אמיתות התוכן, מהימנות ו/או בכל עניין אחר. אתה האחראי הבלעדי לנקיטת כל אמצעי הזהירות הדרושים ו/או המומלצים לדעתך להגן על-עצמך מפני תביעות, נזקים, אובדן ו/או סכנה העלולים לעלות כתוצאה ו/או בקשר עם שימושך ו/או הסתמכותך על אתר ההזמנות ו/או כל חלק ממנו. הנך מותר בזאת על כל טענה, דרישה ותביעה בקשר עם אתר ההזמנות (לרבות בקשר עם השימוש בו), אספקתו ו/או אי אספקתו.

בשום מקרה, ק.ק ישראל והגורמים הקשורים אליה (לרבות שותפים, נושאי משרה, דירקטורים, מנהלים, עובדים, סוכנים, זכיינים, קבלני משנה, נותני שירותים, ספקים וכל מי שפועל מטעם אלו ו/או בשמם) לא יישאו באחריות כלפיך ו/או כלפי כל אחר, בכל עילה שהיא, ובגין כל נזק שהוא, הנובעים ו/או הקשורים, בכל דרך שהיא, באתר ההזמנות ו/או בהיעדר אתר ההזמנות, לרבות בכל הקשור לשימושך בו ו/או הסתמכותך עליו, וזאת אף אם ק.ק ישראל ידעה או הייתה יכולה לדעת על האפשרות שיגרמו נזקים כאמור. ככל שלמרות האמור לעיל תמצא ק.ק ישראל אחראית, התרופה הממצה והבלעדית שלה תהיה זכאי היא ביצוע מתוקן של ההזמנה באתר ההזמנות, ו ק.ק ישראל לא תהיה אחראית למתן תרופות נוספות מעבר לכך.

ק.ק ישראל לא תהיה אחראית לכל נזק לרכוש שלך או של כל צד שלישי אחר בקשר עם השימוש באתר ההזמנות לרבות, השפעת תכנים על משתמש כלשהו ו/או צד שלישי כלשהו ו/או השפעת אתר ההזמנות על התוכנה, החומרה ו/או ציוד הקצה שבו נעשה שימוש.

העדר אחריות על פעילות בלתי חוקית

בלי לגרוע מכלליות האמור, ק.ק ישראל לא תישא בכל אחריות לפעילות בלתי חוקית שתעשה על ידי משתמשים באתר ההזמנות במהלך השימוש בו או בגין כל גורם אחר שאינו בשליטתה המלאה.

משתמש שיעשה שימוש באתר ההזמנות בניגוד לתנאי תקנון זה או בניגוד להוראות הדין יישא לבדו באחריות למעשיו, לרבות לכל נזק ישיר ו/או עקיף שיגרם ל ק.ק ישראל ו/או לכל צד שלישי אחר.

בלי לפגוע בכל זכות או סעד אחרים או נוספים של ק.ק ישראל, ובעצם כניסתך לאתר ההזמנות, הרי שאתה מסכים לכך באופן מפורש, כי אם ק.ק ישראל תחשוש מכל סיבה שהיא, כי הנך פועל באתר ההזמנות בניגוד להוראות תקנון זה או להוראות כל דין, תהיה ק.ק ישראל רשאית להתחקות אחר השימוש שאתה עושה, להעביר את המידע לידיעת צדדים שלישיים ולנקוט את כל הצעדים ש ק.ק ישראל תמצא לנכון כדי למנוע את הישנות הפעילות המפרה ולהפסקתה, וכן כדי להגן על קניינה של ק.ק ישראל, על המוניטין שלה ועל זכויותיה.

ק.ק ישראל תהיה רשאית להפסיק לאלתר את השימוש של משתמשים הפועלים באתר ההזמנות בניגוד לכללים האמורים בתקנון זה או בהוראות כל דין, וזאת בלא כל צורך בהודעה מוקדמת שהיא. אין בהפסקת השימוש משום הפסקת אחריות המשתמש לפעולותיו, ואין באי הפסקת השימוש משום הסכמה לפעולות כאמור. בנוסף, הפרת הכללים עלולה להביא לנקיטת הליכים משפטיים כנגד הגורם המפר, בין על ידי ק.ק ישראל ובין על ידי כל גורם אחר (לרבות כל רשות מוסמכת).

העדר האחריות של ק.ק ישראל, משמעו פטור מלא מכל אחריות לנזק, ישיר או עקיף, למשתמש ו/או לכל צד ג'. פטור מלא מאחריות כלפי ק.ק ישראל חול גם לגבי כל חברה בת, חברה מסונפת, חברה קשורה, שותפים, נושאי משרה, דירקטורים, מנהלים, עובדים, סוכנים, זכיינים, קבלני משנה, נותני שירותים, ספקים וכל מי שפועל מטעם אלו ו/או בשמם, הכל בין אם צוין הדבר מפורשות בתקנון זה ובין אם לאו.

תרופות

בגין הפרת הוראות תקנון זה יחולו הוראות חוק החוזים (תרופות בשל הפרת חוזה).

בלי לגרוע מכל זכות ו/או תרופה אחרות או נוספות על-פי כל דין ו/או תנאי תקנון זה, ק.ק ישראל שומרת לעצמה את הזכות, בכפוף לשיקול דעתה הבלעדי, מכל סיבה שתהא ובכל עת שבה תחפוץ בכך, להגביל ו/או לחסום את גישתך לאתר ההזמנות ו/או למנוע ממך את האפשרות לעשות בו שימוש ו/או בכל חלק ממנו, כולל בין היתר בשל סיבה ו/או תקלה טכנית ו/או הפרה של תנאי תקנון זה.

אין באמור כדי לגרוע מזכותה של ק.ק ישראל להפנות כל עניין הנוגע לתנאי תקנון זה ו/או אתר ההזמנות להכרעת כל ערכאה מוסמכת, בכל עת ועל פי שיקול דעתה.

פיצוי ושיפוי

הנך מתחייב לפצות ולשפות את ק.ק ישראל וכל מי מטעמה (לרבות שותפים, נושאי משרה, דירקטורים, מנהלים, עובדים, סוכנים, זכיינים, קבלני משנה, נותני שירותים, ספקים וכל מי שפועל מטעם אלו ו/או בשמם, בגין כל נזק, אובדן, הוצאה, עלויות, תביעות ופיצויים (כולל הוצאות סבירות בשל שכר טרחת עו"ד, תעריפי מומחים וכל הוצאה סבירה אחרת הקשורה בהתדיינות משפטית) הקשורים באופן כלשהו עם שימושך באתר ההזמנות ו/או הנובעים מכך ו/או הקשורים לכל הפרה של תנאי תקנון זה על-ידיך ו/או הנובעים מכך.

הוראות תקנון זה לטובת ק.ק ישראל ו/או כל גוף קשור הקשור ל ק.ק ישראל ו/או כל גורם אחר מטעמה של ק.ק ישראל (לרבות שותפים, נושאי משרה, עובדים, סוכנים, קבלני משנה, נותני שירותים, ספקים וכל מי שפועל מטעם אלו ו/או בשמם, מהוות הוראה לטובת צד ג' בהתייחס לכל הגורמים האמורים.

כללי

סמכויות שיפוט והדין החל: בכל סכסוך יחולו דיני מדינת ישראל בלבד. מקום השיפוט לכל עניין הנוגע לשימוש באתר ההזמנות יהא בבתי המשפט המוסמכים על פי דין במחוז ירושלים בלבד.

אם יקבע על ידי ערכאה מוסמכת שחלק כלשהו מתנאי התקנון אינו תקף או שאינו בר אכיפה, לא יהיה בכך כדי לפגוע בתוקפם של יתר תנאי התקנון, וחלף אותו חלק שנקבע שאינו תקף או שאינו בר אכיפה תבואנה הוראות תקפות ואכיפות הקרובות בתוכנן, מטרתן ותוצאותיהן ככל האפשר לחלק שלגביו נקבע כאמור.

ק.ק ישראל רשאית לשנות את תנאי התקנון, לעדכנם, לערכם, לתקנם ואף להחליפם כליל, בכל דרך, לפי שיקול דעתה מעת לעת, ובלי שתהיה מחויבת למסור על כך הודעה כלשהי. כל שינוי יכנס לתוקפו באופן מיידי, ויוטמע כחלק מתנאי התקנון.

תקנון זה ממצה את מערכת היחסים בין ק.ק ישראל לבין המשתמשים באתר ההזמנות, ואין בעצם תשדורת המידע באמצעות אתר ההזמנות משום יצירת כל קשר בין המשתמש לבין ק.ק ישראל אשר חורגים מעבר לאלה המפורטים במפורש בתקנון זה.

תקנון זה, והתנאים שבו, הם ממצים, ועל כן הם התנאים היחידים והמלאים שחלים בינך לבין ק.ק ישראל בכל נושא הנוגע לאתר ההזמנות, לרבות לשימושך בו ו/או למתן שירותים באמצעותו.

שום התנהגות, ויתור, הימנעות מפעולה, שיהוי ו/או עיכוב מצידה של ק.ק ישראל בהפעלת זכות מזכויותיה על פי תקנון זה ו/או על פי כל דין לא יחשבו לוויתור על זכות כלשהי ו/או כהסכמה לאיזו הפרה שהיא או לשינוי של תנאי כלשהו מן התנאים האמורים בתקנון זה.

למעט ופרט לאמור במפורש בסעיף ‎14.2 לעיל, תקנון זה אינו מהווה הסכם לטובת צד ג' כלשהו.

ק.ק ישראל רשאית, בכל עת, ועל פי שיקול דעתה הבלעדי, להעביר כל זכות מזכויותיה (ו/או כל חובה מחובותיה, ככל שקיימות), בשלמות או באופן חלקי, לכל צד שלישי אחר, ובלא צורך באישור כלשהו ממך, ובלי שתהיה חייבת לפרסם את הדבר בכל דרך שהיא, וזאת בכפוף לשמירה על זכויותיך (ככל שקיימות) כפי שהיו עובר להעברה כאמור.

תקנון זה ניתן לשינוי בכל עת לפי שיקול דעתה של ק.ק ישראל.

בכל שאלה שתתעורר בכל הנוגע לאתר ההזמנות ניתן ליצור עימנו קשר במייל: Moshekalker@gmail.com או בטלפון 0523089340. או במכתב לכתובת בית הבחירה 23/2 אפרת, 90435.

כל משתמש באתר ההזמנות מאשר ומסכים לקבל כל הודעה מ ק.ק ישראל ו/או מגורמים הקשורים אליה, לרבות כל "הודעה בכתב" לפי כל דין, לתיבת הדואר האלקטרוני שכתובתה הוזנה על ידי המשתמש במסגרת שימושו באתר ההזמנות.

 

אנו מודים לך על תשומת הלב.

 

להזכירך – שימוש באתר ההזמנות מהווה הסכמה לעשות בו שימוש בהתאם לתנאי השימוש ולהוראות הדין ושימוש בו מהווה הסכמה והתחייבות שלך לפעול בהתאם.

אנו מקווים שתמצא את אתר ההזמנות שלנו יעיל ומהנה.